Terima Kasih Mingguan Wanita

11:30 PM

Assalamualaikum & hello there,

Semalam kawan sekerja ada beritahu muka BBL masuk magazine Mingguan Wanita. Terkedu kejap bila masa kena interview dengan wartawan. Kemudian pergi ke kedai buku sebelah cari majalah Mingguan Wanita tu. First belek majalah, tak jumpa. Itu pun belek cepat-cepa risau kantoi tuduh baca majalah tak bayar. Tertengok rak satu lagi ada satu lagi majalah Mingguan Wanita & terus belek cari muka sendiri. Hahaha then barulah jumlah pada bahagian lelaki mukasurat belakang. Tergelak kejap baca komen isu lelaki membebel.



Barulah teringat bulan lepas BBL ada komen di fanpage Mingguan Wanita tentang isu lelaki membebel cuma tak sangka terpilih untuk kulum isu tersebut. Apa pun terima kasih Mingguan Wanita. Masuk kerja terus kena 'bakar' dengan budak sekerja pasal muka BBL masuk magazine wanita. 




Jangan lupa dapatkan majalah Mingguan Wanita di kedai buku berhampiran ye. 

BBL ~ tersengih 
(◡ ‿ ◡ )
Ai tak kan baca sorang je..kongsillah dengan kawan-kawan di....

You Might Also Like

22 Budak Suka Minum Bandung Laici

  1. patut mcm kenal jer yang kat bawah tu hehehehe sama lah..

    ReplyDelete
  2. Wah...maju setapak ni...tahniah BBL...

    ReplyDelete
  3. untungnya dah ada muka dalam majalah...
    bestnya!

    ReplyDelete
  4. tahniah BBL... satu pencapaian tu.. hehehe

    ReplyDelete
  5. Wah tahnia sangat hebat...nak carilah majalah wanita ni..bagus juga masuk majalah kan...

    ReplyDelete

Jadi BFF Instagram BBL

Blog Arkib

LIKE Fan Page BBL